–Recuperarea datoriei Germaniei de 19 mld euro si a Tezaurului din Rusia (3 mld euro) pentru finantarea de autostrazi
-Renegocierea cu Comisia Europeana a fondurilor nerambursabile in valoare de inca 23 mld euro pentru 2014 – 2020 avand in vedere ca Romania a primit mai putin de jumatate fata de celelalte state din estul UE
-Interzicerea subcontractarii in realizarea proiectarii sau executarea constructiei
–Separarea licitatiei pentru proiectare de licitatia pentru executarea constructiei
–Achizitionarea de mijloace de transport:
-1.000 de autobuze pentru transportul auto pentru mediul rural din jurul oraselor
-Inlocuirea tuturor garniturilor de tren ale CFR
-Refacerea si achizitionarea de noi garnituri de tren Mocanita pentru impulsionarea turismului
-Achizitionarea de 10 ferieboot-uri pentru rutele maritime pe Marea Neagra cu centrul in Constanta
-Achizitionarea de 30 de vapoare de pasageri pentru transport fluvial pentru croaziere pe Dunare
–Finalizarea pana la 31 decembrie 2024 a retelei de autostrazi prin contracte cu companii chineze, cu reinvestirea profitului (cu impozit 0% pentru reinvestirea in reteaua nationala de cale ferata de mare viteza):
-Constanta – Bucuresti – Pitesti – Sibiu – Nadlac (A1 – coridorul 4) – legatura BUDAPESTA,VIENA
-Giurgiu – Bucuresti – Brasov – Sibiu – Cluj – Oradea – Bors (A3 – autostrada Transilvania)
-Brasov – Targu Mures – Bistrita Nasaud – Baia Mare – Sighetul Marmatiei
-Brasov – Bacau – Vaslui – Albita
-Targu Mures – Piatra Neamt – Iasi – CHISINAU, partial cu fonduri europene
-Oradea – Satu Mare – Baia Mare – Suceava – Botosani – Costesti
-Bucuresti – Pitesti – Craiova – Drobeta Turnu Severin – Lugoj – Timisoara – BELGRAD
-Constanta – Calarasi – Giurgiu – Alexandria – Calafat – Drobeta Turnu Severin
-Galati – Tulcea – Constanta – Vama Veche
-Tulcea – Sulina – Sfantul Gheorghe – Constanta cu 2 viaducte prin Delta Dunarii in lungime totala de 150 km
-VALEA TIMOCULUI – Calafat – Craiova – Targu Jiu – Deva, cu fonduri europene
-Bucuresti – Pitesti – Ramnicu Valcea – Targu Jiu – Drobeta Turnu Severin
-Bucuresti – Buzau – Bacau – Piatra Neamt – Suceava – Siret – TINUTUL HERTA – CERNAUTI, partial cu fonduri europene
-Bucuresti – Slobozia – Braila – Galati – Vaslui – Iasi – Botosani – Darabani
-Galati – CHISINAU – BALTI – CERNAUTI, cu fonduri europene
-Construirea a 2 drumuri TransApuseni
-Modernizarea retelei de cale ferata cu fonduri europene
–Reabilitarea retelei de cale ferata pentru o viteza de 300 km / h
–Reabilitarea si extinderea caii ferate inguste pentru transportul turistic cu Mocanita
–Construirea unei retele de cale ferata de mare viteza Beijing-Moscova-Bucuresti cu legaturi cu sudul, vestul si nordul Europei
–Construirea de noi tronsoane de metrou in Bucuresti si achizitionarea de noi garnituri de tren
–Tronsonul Otopeni in sectorul 1
–Tronsonul Baneasa – Piata Presei Libere – Ghencea – Rahova in sectoarele 1, 6, 5
–Tronsonul Piata Romana – Dorobanti – Floreasca in sectorul 1
–Tronsonul Piata Romana – Stefan cel Mare – Lacul Tei in sectorul 2
–Tronsonul Universitate – Mosilor – Obor – Colentina – orasul Voluntari in sectorul 2
–Tronsonul Eroilor – Pantelimon – orasul Pantelimon in sectorul 2
–Tronsonul Dristor 2 – Vitan – comuna Popesti Leordeni in sectorul 3
–Tronsonul Eroii Revolutiei – Berceni – comuna Berceni in sectorul 4
–Tronsonul Rahova – orasul Bragadiru in sectorul 5
–Tronsonul Giurgiului in sectorul 5
–Tronsonul Eroilor – calea Plevnei – Calea Giulesti – Giulesti Sarbi in sectorul 6
–Tronsonul Basarab – Crangasi – Lacul Morii – comuna Rosu – comuna Dudu – comuna Chiajna in sectorul 6
–Construirea de cale ferata de mare viteza cu centrul operational la Bucuresti, care sa lege Asia si Europa de Est de vestul si sudul Europei, pentru teritoriul Romaniei din investitii din profitul realizat de companiile chineze din construirea retelei de autostrazi:
–Bucuresti – Galati – Iasi – Chisinau – Kiev – Moscova – Sankt Petersburg – Beijing
–Constanta – Bucuresti – Brasov – Sibiu – Cluj – Oradea – Budapesta – Viena
– Bucuresti – Craiova –Drobeta Turnu Severin – Belgrad – Zagreb – Liubliana – Venetia – Milano
–Bucuresti – Giurgiu – Sofia – Istanbul – Atena
–Construirea si modernizarea de aeroporturi
-Construirea a 15 aeroporturi: Bucuresti Sud, Pitesti, Ploiesti, Drobeta Turnu Severin, Brasov, Miercurea Ciuc, Bistrita, Satu Mare, Alba Iulia, Sulina, Braila -Galati, Vaslui, Piatra Neamt, Focsani, Buzau
-Modernizarea si extinderea Aeroportului Otopeni la 3 piste compatibile cu avioane transcontinentale de mare dimensiune cu un credit de la Banca Mondiala
-Construirea unui nou aeroport international in sudul Bucurestiului
–Modernizarea si construirea de porturi maritime si dunarene
-Modernizarea portului comercial Constanta
-Construirea de 15 porturi dunarene cu destinatie turistica si comerciala
–Construirea a 15 poduri peste Dunare: Sulina, Tulcea, Galati – Braila, Harsova, Calarasi, Oltenita, Giurgiu, Zimnicea, Turnu Magurele, Corabia, Bechet, Drobeta Turnu Severin, Orsova, Moldova Veche
–Finalizarea pana la 31 decembrie 2024 a Canalului Bucuresti – Dunare si a mai multor porturi in partea de sud a orasului