3. Reforma in Infrastructura

Recuperarea datoriei Germaniei de 19 mld euro si a Tezaurului din Rusia (3 mld euro) pentru finantarea de autostrazi

-Renegocierea cu Comisia Europeana a fondurilor nerambursabile in valoare de inca 23 mld euro pentru 2014 – 2020 avand in vedere ca Romania a primit mai putin de jumatate fata de celelalte state din estul UE

-Interzicerea subcontractarii in realizarea proiectarii sau executarea constructiei

Separarea licitatiei pentru proiectare de licitatia pentru executarea constructiei

Finalizarea pana la 31 decembrie 2024 a retelei de autostrazi prin contracte cu companii chineze, cu reinvestirea profitului (cu impozit 0%) in reteaua nationala de cale ferata de mare viteza, infrastructura si material rulant

-Constanta – Bucuresti – Pitesti – Sibiu – Nadlac (A1 – coridorul 4) – legatura BUDAPESTA,VIENA

-Giurgiu – Bucuresti – Brasov – Sibiu – Cluj – Oradea – Bors (A3 – autostrada Transilvania)

-Brasov – Targu Mures – Bistrita Nasaud – Baia Mare – Sighetul Marmatiei

-Brasov – Bacau – Vaslui – Albita

-Targu Mures – Piatra Neamt – Iasi – CHISINAU, partial cu fonduri europene

-Oradea – Satu Mare – Baia Mare – Suceava – Botosani – Costesti

-Bucuresti – Pitesti – Craiova – Drobeta Turnu Severin – Lugoj – Timisoara – BELGRAD

-Constanta – Calarasi – Giurgiu – Alexandria – Calafat – Drobeta Turnu Severin

-Galati – Tulcea – Constanta – Vama Veche

-Tulcea – Sulina – Sfantul Gheorghe – Constanta cu 2 viaducte prin Delta Dunarii in lungime totala de 150 km

-VALEA TIMOCULUI – Calafat – Craiova – Targu Jiu – Deva, cu fonduri europene

-Bucuresti – Pitesti – Ramnicu Valcea – Targu Jiu – Drobeta Turnu Severin

-Bucuresti – Buzau – Bacau – Piatra Neamt – Suceava – Siret – TINUTUL HERTA – CERNAUTI, partial cu fonduri europene

-Bucuresti – Slobozia – Braila – Galati – Vaslui – Iasi – Botosani – Darabani

-Galati – CHISINAU – BALTI – CERNAUTI, cu fonduri europene

-Construirea a 2 drumuri TransApuseni

-Modernizarea retelei de cale ferata cu fonduri europene

Reabilitarea retelei de cale ferata pentru o viteza de 300 km / h

Inlocuirea tuturor garniturilor de tren

Construirea de noi tronsoane de metrou in Bucuresti si achizitionarea de noi garnituri de tren

Tronsonul Otopeni in sectorul 1

Tronsonul BaneasaPiata Presei LibereGhenceaRahova in sectoarele 1, 6, 5

Tronsonul Piata Romana DorobantiFloreasca in sectorul 1

Tronsonul Piata Romana – Stefan cel Mare – Lacul Tei in sectorul 2

Tronsonul UniversitateMosilorOborColentinaorasul Voluntari in sectorul 2

Tronsonul EroilorPantelimonorasul Pantelimon in sectorul 2

Tronsonul Dristor 2 – Vitancomuna Popesti Leordeni in sectorul 3

Tronsonul Eroii RevolutieiBercenicomuna Berceni in sectorul 4

Tronsonul Rahova orasul Bragadiru in sectorul 5

Tronsonul Giurgiului in sectorul 5

Tronsonul Eroilorcalea PlevneiCalea GiulestiGiulesti Sarbi in sectorul 6

Tronsonul BasarabCrangasiLacul Moriicomuna Rosucomuna Duducomuna Chiajna in sectorul 6

Construirea de cale ferata de mare viteza cu centrul operational la Bucuresti, care sa lege Asia si Europa de Est de vestul si sudul Europei, pentru teritoriul Romaniei din investitii din profitul realizat de companiile chineze din construirea retelei de autostrazi:

Bucuresti – Galati – Iasi – Chisinau – Kiev – Moscova – Sankt Petersburg – Beijing

Constanta – Bucuresti – Brasov – Sibiu – Cluj – Oradea – BudapestaViena

Bucuresti – Craiova –Drobeta Turnu SeverinBelgrad – Zagreb – Liubliana – Venetia – Milano

Bucuresti – Giurgiu – Sofia – Istanbul – Atena

Construirea si modernizarea de aeroporturi

-Construirea a 15 aeroporturi: Bucuresti Sud, Pitesti, Ploiesti, Drobeta Turnu Severin, Brasov, Miercurea Ciuc, Bistrita, Satu Mare, Alba Iulia, Sulina, Braila -Galati, Vaslui, Piatra Neamt, Focsani, Buzau

-Modernizarea si extinderea Aeroportului Otopeni la 3 piste compatibile cu avioane transcontinentale de mare dimensiune cu un credit de la Banca Mondiala

-Construirea unui nou aeroport international in sudul Bucurestiului

Modernizarea si construirea de porturi maritime si dunarene

-Modernizarea portului comercial Constanta

-Construirea de 15 porturi dunarene cu destinatie turistica si comerciala

Construirea a 15 poduri peste Dunare: Sulina, Tulcea, Galati – Braila, Harsova, Calarasi, Oltenita, Giurgiu, Zimnicea, Turnu Magurele, Corabia, Bechet, Drobeta Turnu Severin, Orsova, Moldova Veche

Finalizarea pana la 31 decembrie 2024 a Canalului BucurestiDunare si a mai multor porturi in partea de sud a orasului

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s